budmirski

Wiele zostało jeszcze do stworzenia
Internet jako główny środek do przekazu informacji o nieruchomościach – szansa na szybką i efektywną sprzedaż
www.klubdrivera.pl https://ornali.com/konsultacje www.prapa.pl

Rynek nieruchomości jest bardzo burzliwy. Jedni chcą się pozbyć swoich własności i szukają potencjalnych nabywców, inni z kolei chcą dokonać pierwszych lub kolejnych inwestycji w przyszłość i dokonują analizy rynku. Obecnie istnieje bardzo wiele biur nieruchomości, które zajmują się dokładnym badaniem i zbieraniem ofert na temat przeróżnych nieruchomości: od użytkowych, mieszkalnych, po garaże i gastronomię. Trzeba jednak przyznać, że internet jest źródłem wiedzy, a jego rozwój można zauważyć niemal na każdym kroku. W obecnych czasach ludzie nie mają czasu na chodzenie do stacjonarnych biur, a co dopiero zajmowanie się odbieraniem telefonów, prezentacjami mieszkań, domów, czy sporządzaniem umów. Naprzeciw tym problemom wychodzą specjalnie wyszkolone osoby, tzw.

pośrednicy, którzy przejmują te obowiązki, wykonując je należycie i rzetelnie. Aby sporządzić interesującą ofertę sprzedaży nieruchomości na portalach ogłoszeniowych w internecie, należy pamiętać o kilku prostych krokach:

  • Dokładny, wyczerpujący opis oferty. Klienci są bardzo ciekawi, a jeśli chodzi o dokonanie zakupu o tak dużej wartości – ciekawość ta wzrasta do maksimum. Należy więc nie zapominać o podstawowych informacjach takich jak: metraż, dokładna lokalizacja, liczba pomieszczeń, wyposażenie, dodatkowe udogodnienia takie jak chociażby piwnica, czy też sąsiedztwo najważniejszych punktów (sklepy, apteki, rynek, komunikacja miejska). Walory estetyczne także należy umieścić w ogłoszeniu, sprawią one, że będzie bogatsze i bardziej przykuje uwagę czytelnika. Mowa tu o: atrakcyjnych widokach, ciszy, słonecznym poranku, czy popołudniu;
  • Tytuł ogłoszenia to niemal klucz do sukcesu.

    Musi być krótki, konkretny, przyciągający uwagę. Z pewnością należy sporządzać go ze starannością, aby uniknąć choćby błędów ortograficznych, co często się zdarza, a kojarzy się to z brakiem profesjonalizmu;

  • Zdjęcia oferty to kolejny punkt, który rzeczywiście odgrywa chyba największą rolę ze względu na sposób odbierania informacji przez internautów. Fotografie powinny być autentyczne, estetyczne i wyraźne (robione w świetle dziennym, bez późniejszego używania filtrów). Błędem jest nakładanie na zdjęcia dodatkowych grafik, które z perspektywy czasu stały się zwyczajne banalne. Mowa tu o czerwonych, czy żółtych napisach: OKAZJA, NAJLEPSZA OFERTA – które skłaniają raczej ku odwróceniu uwagi, nie jej przykuciu. Oprócz powyższych, należy zwrócić szczególną uwagę na rozdzielczość, wielkość i format zdjęcia.

    Musi być on dopasowany do możliwości stron, czy portali, na których ogłoszenie zostanie w przyszłości zamieszczone.

.