budmirski

Wiele zostało jeszcze do stworzenia
www.szymoncofalik.pl

Moda na zakupy w second-handach powoduje, że powstają coraz to nowsze punkty. Może się zatem wydawać, że prowadzenie second-handów jest bardzo proste. Tymczasem trzeba pamiętać o dużej rywalizacji między poszczególnymi punktami.

Klienci są ponadto bardzo wymagający i w tego typu sklepach chcą znaleźć markową odzież w niskiej cenie. Podstawą second-handów jest asortyment. To od niego zależy, czy sklepy te odniosą sukces.

Właściciel second-handów powinien zaopatrywać się w odzież używaną pochodzącą z zagranicy. Ten typ odzieży cechuje się największą popularnością. Odzież używana sprowadzana jest z krajów zachodnich, głównie z Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych, Irlandii, Niemiec czy Danii.

Większość second-handów stosuje wstępną selekcję. Polega ona na tym, że ubrania nadmiernie zniszczone, poplamione czy podziurawione nie trafiają na sklep. Ważna jest przy tym częstotliwość zmiany asortymentu.

W dobrych second-handach taka zmiana występuje minimum raz w tygodniu. Jest to najlepsza okazja do tego, żeby zwabić większą liczbę klientów.